Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoe maak je een business case die overtuigt?

Hoe maak je een financiële onderbouwing voor je marketingplan? Ontdek het tijdens de gratis clinic op 25 maart
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Clinic bij Beeckestijn
Clinic bij Beeckestijn

De grootste uitdaging van marketeers, communicatie professionals en customer centric professionals is om aan te tonen wat hun plannen en initiatieven nu uiteindelijk opleveren voor de organisatie. In veel marketing en cx plannen ontbreekt vaak de financiële onderbouwing.

Beeckestijn Business School nodigt je graag uit voor de gratis clinic: Hoe maak je een business case die overtuigt? door Hans Molenaar op 25 maart van 09:30-11:30

Wat kun je verwachten?

In deze clinic gaan we aan de slag met het maken van een business case waarmee je de rest van de organisatie kunt overtuigen. We reiken je bouwstenen en voorbeelden aan waarmee je na de clinic die direct mee aan de slag kunt om je eigen plannen financieel te onderbouwen.

Over Hans

Hans Molenaar is oprichter en directeur van Beeckestijn Business School. Daarnaast is hij voorzitter van de PIM Marketing Literatuurprijs en Marketing Scriptieprijs en spreekt hij regelmatig op events. In het verleden heeft hij binnen zowel grote corporates (AT&T, NCR en Royal Bank of Scotland) als startups, b2b marketing en salesmanagement posities vervuld.

Aanmelden

Deze clinic is al geweest. Het is niet meer mogelijk om je aan te melden.

Kom op woensdag 25 maaart 2020 naar deze gratis clinic bij Beeckestijn Business School. De clinic wordt gehouden van 09:30 - 11:30 uur bij Beeckestijn Business School, Leusderend 30, 3832 RC te Leusden. 

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in