Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe campagne Sourcy Vitaminwater: dát doet wat met je!

Bedoeling is dat de campagne de groei van Sourcy Vitaminwater verder gaat versnellen.
Sourcy vitamin water
Sourcy vitamin water

De campagne-uitingen beginnen met een standpunt van binnenuit een Sourcy Vitaminwater-fles en laat daarna zien wat 'Dát doet wat me je' betekent. Het laat zich raden dat dat een goed gevoel is. 

related partner content for mobile comes here

De campagne is ontwikkeld door Joe Public Take-Away Advertising en geregisseerd door Jaap Vliegenthart. De cross mediale campagne is vanaf 25 juli te zien op TV, online, social, en digital out of home. Daarnaast is er, in lijn met de campagnevideo, een Snapchatlens ontwikkeld zodat, met name de jongere (18-24) consumenten, ook zelf kunnen interacteren met het standpunt van binnenuit de Sourcy Vitaminwater-fles.

Marketingdirecteur Stephan van Ee: 'Deze nieuwe Sourcy Vitaminwater-campagne zet, onder de noemer 'dát doet wat met je', met een knipoog het effect van een lekkere slok Sourcy Vitaminwater centraal.'

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits

Klant: Vrumona - Sourcy Vitaminwater
Verantwoordelijk bij klant: Charlotte Libaudiere & Esther Kulk
Bureau: Joe Public Take-Away Advertising
Strategie: Sanne Nobel
Account: Willemijn van Eeghen
Producer: Chariva Geurts 
Creatie: Sebastian Gudmand-Høyer, Daan Coelman, Ruben van Dijk
Productiemaatschappij: Jaap Vliegenthart 
Producer Productiemaatschappij: Lisette Kooijman
Regie: Jaap Vliegenthart 
DOP: Rutger Storm
Edit: Taco Arts 
Post production: Captcha!
Geluid: Public Audio
Music componist: IJsbrand van Eerdenburg

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in