Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe campagne Klaverblad vertelt wat ze wél doen

‘Als je maar lang genoeg gewoon blijft, word je vanzelf bijzonder’ blijft behouden.
Afbeelding:Bij Klaverblad draait het om mensen.
Bij Klaverblad draait het om mensen
© Foto: The Family Amsterdam
Afbeelding:Bij Klaverblad draait het om mensen.
Bij Klaverblad draait het om mensen
© Foto: The Family Amsterdam

De campagne, Mensen In Plaats Van Geld, die deze week live is gegaan borduurt voort op het Klaverblad-thema ‘Als je maar lang genoeg gewoon blijft, word je vanzelf bijzonder’. Maar waar eerder alleen de nadruk lag op de mentaliteit van de verzekeraar zelf, is nu gekozen om te laten zien wat Klaverblad voor haar klanten kan betekenen.

related partner content for mobile comes here

Eerdere campagnes toonden wat Klaverblad niet deed terwijl nu verteld wordt wat ze wel doen. Klaverblad wil laten zien dat het bij Klaverblad niet alléén om geld draait, maar om mensen. De campagne is ontwikkeld door The Family Amsterdam en bestaat uit een TVC, online video’s en online middelen. Later dit jaar volgt nog een radiocampagne en een tweede TVC.

Volgens Jacinta Gelauff, marketingmanager Klaverblad Verzekeringen, is het authentieke ‘Klaverblad gevoel behouden gebleven in de nieuwe campagne. 

Klaverblad Verzekeringen - Mensen in plaats van geld

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in