Overslaan en naar de inhoud gaan

Niet alles is ‘een bewussie’ in nieuwe campagne van Toyota

Kies de auto die past bij je huidige situatie, zo luidt het credo van de romantische merkfilm door DDB Unlimited.
Niet alles is ‘een bewussie’ in nieuwe campagne van Toyota
Ouder stel wordt opnieuw verliefd in merkfilm van Toyota
Niet alles is ‘een bewussie’ in nieuwe campagne van Toyota
Ouder stel wordt opnieuw verliefd in merkfilm van Toyota

In de nieuwe campagne van Toyota staan 'onverwachte wendingen' in het leven centraal. De campagne is ontwikkeld door DDB Unlimited.

related partner content for mobile comes here

Met de pay-off 'Kies wat vandaag bij je past' roept Toyota op tot het maken van 'bewuste keuzes'. Kies eens een kleinere auto of stap juist over op een grotere als dat beter uitkomt, en bijvoorbeeld de private flexlease van Toyota maakt dit mogelijk, aldus het automerk zelf.

Ouder stel opnieuw verliefd

Autoreclames, vaak blinken ze niet uit in originaliteit. Denk aan obligate beelden van kronkelende wegen in natuurgebieden, waar de gemiddelde automobilist doorgaans weinig te zoeken heeft. Zo niet in de nieuwe merkfilm van Toyota, waar we kijken naar een ouder koppel dat, nadat hun zoon het huis verlaat, als bronstige pubers weer verliefd op elkaar wordt. Het stel verlaat hun grote huis voor een etage in de stad, mét een Toyota.

Ergo: het stel kiest precies wat past bij hun huidige situatie, en dat zouden meer mensen moeten doen, vindt Toyota. Niet alles is ‘een bewussie’.

De campagne wordt online en op televisie uitgerold. Bekijk ‘m hieronder:

Credits

Creatie: DDB Unlimited
Verantwoordelijk bij Toyota: John de Wit, Luuk Maes, Martijn van de Ven
Productie & regie: Pink Rabbit
Edit: MRTN
Online & grading: Captcha
Sound design: Post Office
Music: Massive Music

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in