Overslaan en naar de inhoud gaan

Ministerie van Defensie op zoek naar 'Generatie D'

Arbeidsmarktcampagne richt zich op 'jongeren die in zichzelf geloven'.
Campagne Ministerie van Defensie
Campagne Ministerie van Defensie

In het voorjaar van dit jaar startte het Ministerie van Defensie een nieuwe arbeidsmarktcampagne die zich richt op jongeren met de juiste mentaliteit: 'Generatie D'. De generatie die werk wil doen dat ertoe doet, die wil samenwerken en die wil groeien op persoonlijk vlak. 

related partner content for mobile comes here

De vervolgcampagne om het vernieuwde werkgeversmerkconcept ‘Generatie D’ van Defensie te introduceren is nu live. Aan de hand van een set van drie korte commercials (oproep aan de generatie die in zichzelf gelooft, die iets van de wereld wil zien en die durft te falen) worden aspecten van werken bij Defensie duidelijk gemaakt. 

De campagne laat alledaagse, dichtbije situaties zien die moeten zorgen voor een gevoel van echtheid wat werken bij Defensie goed bereikbaar maakt. 

Bekijk hieronder een van de drie campagnefilmpjes:

Credits

Opdrachtgever: Ministerie van Defensie
Verantwoordelijken bij Defensie: Kris Manders, Roy Wesseling
Bureau: Steam
Concept: Patrick Wijnhoven, Olger Ypma
Art & Copy: Maarten Kuipers, Patrick Wijnhoven, Olger Ypma
Account: Onno Gout, Elsje Nagel
Productiemaatschappij: hazazaH Film & Photography
Regie: Jacobine van Hellemond
DOP: Abel van Dijk
Producer: Jeroen van den Idsert

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in