Lassie laat de meest kritische jury ter wereld recepten testen
Foodmerk wil met bewijs komen dat zijn recepten 'kidsproef' zijn.


Lassie wilde bewijzen dat zijn producten 'kidsproef' zijn en liet de meest kritische jury ter wereld, ofwel kinderen zelf, recepten testen.
Lassie ontwikkelde samen met bureau epidemie ‘Kidsproef’-recepten. Volgens het foodmerk zijn de recepten gezond én lekker! Maar vonden de kinderen dat zelf ook? Een strenge jury van vijf kinderen proefde vele Lassie-recepten en was in sommige gevallen genadeloos.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De campagne is vanaf vandaag online.
Credits
Opdrachtgever: Lassie Nederland
Verantwoordelijk bij klant: Paul Stam
Bureau: epidemie
Productiemaatschappij & soundmix: OCC & SMP
Producer: Roderick Veling
Regisseur: Marcel Koetze
Edit: HoKei Pang
Colour grading en online: Rik Mahieu
Media: Zoekhelden
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid