Gastblog: wat doen we eigenlijk met Kerst?
Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?
Ja, wat doen we eigenlijk met kerst? Het is een onschuldige vraag, meestal gesteld tussen neus en lippen door. Een beetje alsof je vraagt: wat doen we eigenlijk met die oude tuintegels? Maar waar die tuintegels 2 dagen later t.e.a.b. op Marktplaats staan, hangt de vraag ‘Wat doen we eigenlijk met kerst’ een week later nog steeds als een donderwolk in de huiskamer. Alsof je niet genoeg te doen hebt in December!
Gelukkig had Albert Heijn een handige tool: menukaartjes. Met daarop de favoriete gerechten van Nederland. Kant en klaar. Of als kant-en-klaar recept, want een beetje de kok gaan uithangen is natuurlijk ook leuk.
Toen bij ons op kantoor de vraag “Wat doen we eigenlijk met kerst?” werd gesteld, hing er ook even een donderwolk. Eén collega rapporteerde zelfs een klamme bilnaad. Want ja, de kerstcampagne! De lat ligt hoger dan hoog en de concurrentie is moordend. Zijn we eerst maar wat tuintegels gaan kopen op Marktplaats, om daarna vol aan de slag te gaan.
Tommy's Kerst
Wij vonden het ontzettend schattig: Tommy die zijn eigen kerstdiner organiseert. En iedereen mag een eigen gerecht meebrengen want de slimmerik heeft de menukaartjes van Albert Heijn handig verwerkt in zijn handgemaakte uitnodigingen. Dat hij dat was vergeten te melden aan zijn ouders was dan weer minder handig. Net als wij smolt het Nederlandse publiek voor onze dappere Tommy.
Copycat?
Op Twitter was nog wel even verwarring over de kat die aan de kersttafel zat. Zijn de Jumbo-kat en de Appie-kat dezelfde? Dat ie eerste kerstdag bij Jumbo aan tafel zit en dan doodleuk tweede kerstdag aanschuift aan de kersttafel van onze Tommy? Katten prikken tenslotte graag een vorkje mee bij de buren.
Gelukkig kon Luuk Ikink ’s avonds bij RTL Boulevard melden dat het toch echt om twee verschillende katten ging. Dat had ie, behalve aan het indrukwekkende acteerwerk, trouwens ook kunnen zien aan het strikje van onze kat, maar goed, Luuk Ikink hè.
Het mag duidelijk zijn: wij zijn ontzettend trots op onze Gouden Loeki nominatie! En ook een beetje blij dat Kerst 2020 nog ver weg is :-)
Stemmen
Gaan we nu nog een beetje reclame maken voor onszelf:
Stemmen op “Een onvergetelijke kerst” kan tot dinsdag 11 februari 2020, 12:00 uur via www.stergoudenloeki.nl
Doen hè! Ilse, Bart, Tommy en de kat Muis rekenen op jullie.
Albert Heijn & TBWA\NEBOKO
Wie wint de 25ste Gouden Loeki?
Donderdag 13 februari 2020 vindt de 25ste Gouden Loeki uitreiking plaats in Theater Amsterdam. Wie vind jij dat er moet winnen? Bekijk alle finalisten op onze speciale webpagina.
Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid