Gastblog: Voor deze blog zijn geen egels wakker gemaakt
Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?


Maar hoe laat je zien dat er ook nog andere dingen belangrijk zijn dan een onzeker en natgeregend hondje?
Freddie de egel
Dit jaar lieten we in onze commercial zien dat geluk in andere dingen kan zitten dan in de hoofdprijs van 30 miljoen. In de film wordt Freddie de egel op een regenachtige avond van straat gered en meegenomen door een man op leeftijd. De man bouwt liefdevol een onderkomen om het egeltje zijn winterslaap te gunnen. Dat hij daardoor maanden moet wachten of hij de hoofdprijs wint, neemt de man op de koop toe.
Iets minder geduld
Eerlijk gezegd hadden we zelf iets minder geduld. Voor de opnames van de film konden we namelijk niet wachten op een uitgeslapen egel. De meeste egels lagen in die periode al lang en breed in winterslaap. We kozen daarom voor een geanimeerde egel, zodat we de echte egels met rust konden laten. Achteraf zijn we daar ook blij mee, want een egel is natuurlijk moeilijker te trainen dan een hond.
Nog even dromen
Dat alle egels nog liggen te dromen, terwijl Freddie genomineerd is voor een Gouden Loeki vinden we grappig. Hoe leuk zou het zijn als ze straks wakker worden en hun vriend Freddie écht een Gouden Loeki heeft gewonnen?
Staatsloterij/TBWA
Wie wint de 25ste Gouden Loeki?
Donderdag 13 februari 2020 vindt de 25ste Gouden Loeki uitreiking plaats in Theater Amsterdam. Wie vind jij dat er moet winnen? Bekijk alle finalisten op onze speciale webpagina.
Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid