Overslaan en naar de inhoud gaan

Bridget Maasland slankt af in PowerSlim-campagne

Presentatrice gepresenteerd als ideale influencer voor het afslankprogramma
Bridget Maasland - PowerSlim
Bridget Maasland - PowerSlim
© Storyboard
Bridget Maasland - PowerSlim
Bridget Maasland - PowerSlim
© Storyboard

45-jarige presentatrice Bridget Maasland verschijnt de komende maanden als gezicht en lichaam in de nieuwe campagne voor afslankprogramma PowerSlim. Op verschillende kanalen is ze te volgen hoe ze haar ideale gewicht bereikt. Hoogtepunt van de campagne, ontwikkeld door Storyboard, is een exclusieve shoot en interview met Vrouw Magazine.

related partner content for mobile comes here

PowerSlim is een door diëtisten ontwikkeld programma dat te volgen is onder persoonlijke begeleiding van een PowerSlim voedingscoach. Content- en influencerbureau Storyboard bedacht de PR-strategie waarin Bridget de hoofdrol speelt.

De campagne bestaat onder andere uit een samenwerking met RTL Boulevard en verschillende PR-momenten, en heeft een looptijd van een jaar. Via de socialmediakanalen van de presentatrice en die van PowerSlim houdt de voormalig TMF-VJ haar fans op de hoogte van het afslankavontuur. 

Inspireren af te vallen

Martijn van de Kemp, ceo van Storyboard zegt over de keuze voor Bridget: ‘PowerSlim richt zich op moeders die het maximale uit het leven willen halen. Bridget neemt haar volgers op Instagram (307K) iedere dag mee in haar drukke werkschema en gezinsleven. Als het haar lukt om in korte tijd af te vallen, dan inspireert dat anderen ook.’

Stephan Hinneman, ceo bij PowerSlim benadrukt de relatie tussen het programma en de presentatrice: ‘PowerSlim richt zich op het eten van meer eiwitten en minder koolhydraten. En dat werkt ook voor Bridget want binnen anderhalve maand zat ze al op haar streefgewicht.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in