Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe betaalapp Splitt wil Tikkie overbodig maken

‘Splitt aan en gaan’, luidt het credo van de introductiecampagne groepsbetaalapp Splitt.
Betaalapp Splitt
Betaalapp Splitt
Betaalapp Splitt
Betaalapp Splitt

Er is een nieuwe betaalapp: Splitt. De introductiecampagne: ‘Splitt aan en gaan’ claimt dat het ‘Dé betaalapp voor groepen’ is. De campagne, ontwikkeld door bureau Natwerk, laat zien dat als je de app aanzet met een groep, je geen zorgen meer hebt over onderlinge betalingen. 

related partner content for mobile comes here

Splitt aan... en gaan - Bureau Natwerk

Bureau Natwerk

Bureau Natwerk ontwikkelde een online campagne-video en de doorvertalingen voor social media. De campagne toont dat de Splitt app aanzetten hét startschot is voor een gegarandeerd leuke tijd met vrienden, wat de plannen ook zijn.

Thijs van der Lee, creatief bij Natwerk: ‘We wilden content maken waarin hét moment wordt gemarkeerd dat iedereen zin heeft om met elkaar te zijn, met het aanzetten van de Splitt-app als startschot. Geen zorgen over morgen, geen gedoe over gister, gewoon groepsrekening aan en gaan’.

Hoe Splitt werkt

Betaal met Splitt

In de app kun je bijhouden wie wat betaald heeft, waarvoor, wanneer en voor wie allemaal. Splitt is te koppelen aan de bankrekening zodat de uitgaven, die bijgehouden worden in de app, binnen één tot drie dagen op de rekening bij- of afgeschreven worden.

Daarnaast heeft Splitt een betaalfunctie waarmee er door middel van een QR-code, voor de hele groep, in meer dan 150 bars en restaurants betaald kan worden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in