Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlanders gewezen op het grootste voordeel van Mastercard-betalingen

Nieuwe campagne van de creditcardmaatschappij promoot de automatische verzekering van 180 dagen

Mastercard lanceert een nieuwe Mastercard safety & security-campagne: ‘Betaal niet gewoon, betaal verzekerd.' De  campagne, ontwikkeld door FCB moet Nederlanders duidelijk maken dat alle aankopen met de Mastercard-creditcard automatisch 180 dagen verzekerd zijn tegen schade, verlies en diefstal.

related partner content for mobile comes here


Mastercard vindt dat Nederlanders nog te veel betalen met de pinpas waardoor de Mastercard nog te vaak ongebruikt in de portemonnee blijft zitten. Om dit te veranderen lanceert de creditcardmaatschappij een nieuwe campagne bestaande uit 6 korte films om 'het grootste voordeel' van creditcardbetalingen duidelijk te maken.

Mastercard - Umbrella

Campagne

In de 6 korte campagnevideo's zijn klanten te zien die voorzichtig met hun aankoop omgaan. Dit blijken dagdromen te zijn, op het moment dat ze op het punt staan om online een product te kopen. Mastercard wil duidelijk maken dat de zorgen nergens  voor nodig zijn omdat een aankoop met een Mastercard-creditcard 180 dagen verzekerd is. Aan het einde van de video’s is te zien dat de klanten zorgeloos genieten van de creditcardaankoop.

De nieuwe campagne wordt de komende maanden uitgerold via social media, pre-rolls, digitale buitenreclame en TV.

Credits:

Klant: Mastercard

Bureau: FCB Amsterdam 

Productie: CZAR

Sound: Soundcircus

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in