Overslaan en naar de inhoud gaan

Sanneke Boesveldt treedt aan als cmo bij datingplatform The Inner Circle

Ze gaat zich buigen over mondiale merkpositionering en marketingstrategie voor het groeiende bedrijf.
Sanneke Boesveldt
Sanneke Boesveldt
Sanneke Boesveldt
Sanneke Boesveldt

The Inner Circle heeft Sanneke Boesveldt als cmo aangesteld . Ze was hiervoor onder meer de marketingbaas bij Vice en Twitter in de Benelux.  Boesveldt komt te werken op het hoofdkantoor in Amsterdam, waar zij het zevenkoppige marketingteam aanstuurt. Ook buigt ze zich over de wereldwijde strategie, inclusief merkontwikkeling, het verhogen van de gebruikservaringen en het opzetten van nieuwe samenwerkingen.

related partner content for mobile comes here

The Inner Circle heeft inmiddels meer dan twee miljoen leden en negentien werknemers in de kantoren in Londen en Amsterdam.

Boesveldt heeft meer dan tien jaar marketingervaring en krijgt bij The Inner Circle een sleutelpositie in het management, stelt David Vermeulen, ceo van The Inner Circle. Hij noemt haar 'de perfecte match' om de marketing te professionaliseren, de betrokkenheid van gebruikers te verhogen en The Inner Circle als wereldwijd datingmerk te positioneren.

Het afgelopen jaar vulde The Inner Circle met het benoemen van een internationale PR Manager en Digitale Communicatie Manager al twee andere rollen binnen het management in.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in