Overslaan en naar de inhoud gaan

Asics komt met wereldwijde campagne, gemaakt door Likefriends Amsterdam

Het sportmerk moedigt aan ‘balans te vinden met omgeving’.

Asics lanceert de nieuwe campagne The Comfort of Confidence ter promotie van de Gel-Quantum-schoen. Zelfvertrouwen komt van binnenuit als de mens in balans is met zichzelf en omgeving, stelt het sportmerk. Asics laat verder weten dat de campagne mensen moet aanmoedigen hun eigen pad te volgen, en daar hoort dan uiteraard schoeisel van dit merk bij.

related partner content for mobile comes here

De campagne wordt wereldwijd uitgerold en is ontwikkeld door het Amsterdamse bureau Likefriends. Stef de Jong, oprichter van Likefriends: ‘Het tweede deel van de campagne erkent dat identiteit voor ons publiek (jonge modebewuste consumenten, red.) contextueel is. Ze stellen bepaalde delen van hun identiteit af op basis van de situatie: werk, familie, vrienden, online.’

Krzysztof Rodziewicz, Category Manager Lifestyle bij Asics EMEA: ‘Gedurende de zomermaanden zullen we verschillende versies van de Gel-Quantum-lijn uitbrengen. Elke lancering wordt gepromoot met campagne-uitingen gericht op specifieke gebeurtenissen uit het leven van ons publiek.’

Credits:

Verantwoordelijk bij klant: Katelyn Nugent, Andrew Frates, Krzysztof Rodziewicz, Marnix Tanis, Billy Fischer, Robin Karakash
Bureau: Likefriends Amsterdam
Strategy & Creative: Stef de Jong, Mitch Roedoe, Michael James Philips, Scott Kooken
Art Direction: Aemilius Teunissen, Michael James Philips, Scott Kooken
Design: Aemilius Teunissen, Michael James Philips, Scott Kooken, Matt Krygowski, Laura Hersee, Kate Prior
Account: Dorien Hoorens
Productiemaatschapij: Czar
Regie: Michael Middelkoop)
Photograhy: Nick van Tiem
Styling: Isis Vaandrager
Hair/make-up: Victoria de Ranitz

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in