Overslaan en naar de inhoud gaan

Wonderland sluit zich aan bij bureaugroep Triple en Code d'Azur

Met de komst van Wonderland wil de formatie meer impact op designgebied maken.
Wonderland met Triple en code d'azur
V.l.n.r: Daniël Sytsma, Martijn van der Does, Nik Nieuwenhuijs en Schalk Stalman
© Afbeelding: aangeleverd
Wonderland met Triple en code d'azur
V.l.n.r: Daniël Sytsma, Martijn van der Does, Nik Nieuwenhuijs en Schalk Stalman
© Afbeelding: aangeleverd

Wonderland, een studio gespecialiseerd in merkidentiteit en experience design, sluit zich aan bij de bureaugroep van Triple en code d'azur. Die bureaus fuseerden in oktober vorig jaar om hun internationale slagkracht te vergroten. Met Wonderland in de formatie komt er ook expertise op het gebied van brand identity design.

related partner content for mobile comes here

Creativiteit en design

'We zijn enorm enthousiast dat Wonderland zich aansluit bij de groep om onze impact op het gebied van design te versterken,' zegt Nik Nieuwenhuijs, ceo van code d’azur. De bureaugroep specialiseert zich in de domeinen brand, experience, data en technologie. De kennis van Wonderland moet met name de creatieve- en designcapaciteiten van de bureaugroep versterken.

Martijn van der Does, oprichter en ceo van Wonderland, verwacht dat zijn bureau met de aansluiting een grotere impact kan maken en 'samen de industrie op grotere schaal kan herdefiniëren.'

Internationale bureaugroep

Door de fusie van Triple en code d'azur, bijna een jaar geleden, ontstond een bureaugroep met 450 werknemers. Door groei en aansluiting van Wonderland (15 medewerkers) komt het medewerkersbestand nu op zo'n 520 mensen te liggen. Zij werken vanuit acht kantoren, waaronder Amsterdam, Alkmaar, Austin, Barcelona en Singapore. De bureaugroep werkt voor internationale merken als Polestar, Philips, CitizenM en Under Amour.

Daniel Sytsma, executive creative director van code d'azur, over de strategie van de formatie: 'Onze alliantie positioneert zich als een essentiële partner voor elke klant die bezig is met een merk-transformatie of het opzetten van geheel nieuwe merken. Samen kunnen we boutique-creativiteit leveren op een wereldwijd toneel.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in