Overslaan en naar de inhoud gaan

Voormalig Unilever-mediadirector Harry Dekker wordt strategisch adviseur Zuiver Group

Hij gaat 'een bijdrage leveren aan de verdere ontwikkeling' van de bureaugroep.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Oud-media director van Unilever Harry Dekker treedt toe tot de raad van advies van Zuiver Group. 'Als strategisch adviseur brengt Dekker een schat aan ervaring en diepgaande expertise in de mediawereld met zich mee', zeggen ceo Dennis Kuperus en founder Edwin Werkman van Zuiver Group.

Harry Dekker: ‘Ik zie er naar uit om vanuit mijn kennis en ervaring een bijdrage te mogen leveren aan de verdere ontwikkeling van Zuiver Group.'

related partner content for mobile comes here

Sleutelrol

De afgelopen dertig jaar speelde Dekker een sleutelrol binnen de media-industrie. Als media director was hij eindverantwoordelijk voor alle mediaplanning en -inkoop voor Unilever Nederland en België. Recent werd Dekker voor zijn langdurige inzet als mediadirecteur van Unilever geëerd met de oeuvreprijs de Grand Coq d'Honneur van het Genootschap van Reclame (GVR). Zijn visie en leiderschap in de mediawereld werden daarbij breed geprezen.

Vorig jaar nam Dekker afscheid van Unilever.

Zuiver Group werd opgericht in 2009 en bestaat uit vier bureaus: Zuiver Media, Wind Mee online marketing, Modern Minds webdevelopment en contentproducent Studio Bravoure.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in