Overslaan en naar de inhoud gaan

Vivera kiest pr-bureau Mediatic om valse aannames over vleesvervangers te ontkrachten

Bedrijf uit Holten wil met bureau een maatschappelijke discussie over plantaardig eten opzetten.
Karin Lowik van Vivera
Karin Lowik van Vivera
Karin Lowik van Vivera
Karin Lowik van Vivera

Mediatic gaat aan de slag voor Vivera. De Europese marktleider in vleesvervangers schakelt het Amsterdamse pr- en contentbureau in om zijn zichtbaarheid en naamsbekendheid te vergroten in Nederland, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk.

related partner content for mobile comes here

Met Mediatic als partner wil het bedrijf uit Holten bijdragen aan de maatschappelijke discussie over plantaardig eten om zo de transitie van het voedselsysteem te versnellen.

‘We willen samen met Mediatic het debat in de maatschappij aanwakkeren over de nut en noodzaak van de eiwittransitie en hoe wij als Vivera aan die transitie bijdragen’, zegt Karin Lowik, marketing-director bij Vivera.

Volgens Lowik is er veel onjuiste informatie in omloop is over vleesvervangers, waardoor veel mensen het beeld hebben dat ze niet gezond zijn. ‘We willen deze valse aannames ontkrachten met behulp van een gedegen PR-strategie’.

Het is een voordeel dat Mediatic internationaal werkt, stelt Lowik. ‘Omdat het medialandschap en publieke debat in elk land anders is, kunnen we met lokale specialisten per land de juiste strategie bepalen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in