United ziet kansen buiten de broadcastsector en neemt Quadia over


United neemt videobedrijf Quadia over. Met deze overname breidt United zijn dienstenportfolio in de zakelijke markt uit.
United is een full-service facilitair bedrijf voor video, televisie- en mediaproducties. De organisatie is verantwoordelijk voor mediaproducties als: Boer Zoekt Vrouw, Expeditie Robinson en Eredivisie voetbal. Het bedrijf neemt Quadia over omdat het groeimogelijkheden ziet buiten de broadcastsector, verklaart René Delwel, directeur United. ‘Het samenvoegen van Quadia en United geeft ons een vooraanstaande positie in de zakelijke markt.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSQuadia is actief in de corporate videomarkt voor klanten als KLM, Randstad en ABN Amro. Nico Verspaget, directeur van Quadia, ziet de overname ook als een kans: ‘Wij zijn een fullservice videobedrijf met een focus op contentproductie en videotechnologie. Vanuit United worden nieuwe technologieën toegevoegd die de videoproductie voor de corporate markt efficiënter maken. En wij vullen United aan met onze video-expertises voor de zakelijke markt.’
Quadia blijft in zijn eigen pand en het huidige werknemersbestand blijft intact.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid