Overslaan en naar de inhoud gaan

Sintlucas kiest voor Megawatt Group na aanbestedingsprocedure

De bureaugroep krijgt de opdracht om komende jaren de communicatiecampagnes en alle on -en offline communicatiemiddelen te ontwikkelen.
SintLucas kiest voor de Megawatt Group na aanbestedingsprocedure
SintLucas kiest voor de Megawatt Group na aanbestedingsprocedure
SintLucas kiest voor de Megawatt Group na aanbestedingsprocedure
SintLucas kiest voor de Megawatt Group na aanbestedingsprocedure

Sintlucas kiest voor de Megawatt Group na een officiële aanbestedingsprocedure. Volgens ‘de vakschool voor creatief talent’ kwam het team van Megawatt als beste naar voren terwijl ze de kernwaarden partnership, creativiteit en vernieuwing uitdroegen. De bureaugroep krijgt de opdracht om komende jaren de communicatiecampagnes en alle on -en offline communicatiemiddelen van Sintlucas te ontwikkelen.

related partner content for mobile comes here

Kweekvijver voor creatieve bureaus

Stephan Kwast, managing director bij de Megawatt Group, vertelt dat sommige opdrachten zó op je lijf geschreven zijn, dat je ze wel moet winnen. De mogelijkheid om een aandeel te hebben in het enthousiasmeren en opleiden van de beste studenten in de creatieve sector is voor Megawatt dan ook een eer. Dit is immers een kweekvijver voor creatieve bureaus onszelf.’ 

De bureaugroep voegt toe dat ze ook de kans krijgen om talentvolle media-studenten te begeleiden en de opleiding te voorzien van de nieuwste ontwikkelingen in het bedrijfsleven. Kwast: ‘Dichterbij de bron kan je niet komen.’

'Kritisch naar jezelf kijken'

Marion Henckens, Manager marketing en communicatie Sintlucas voegt daaraan toe dat een nieuw bureau je als organisatie altijd weer kritisch laat kijken naar wie je bent en hoe je dat het beste kunt uitdragen. ‘Met de ideeën en ervaring van Megawatt gaan we nieuwe stappen zetten in onze merkbeleving en communicatie.’

Lees ook: Minecraft is nieuwe gamification-podium van de Internationale Judo Federatie 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in