Overslaan en naar de inhoud gaan

San New Kids on the Block maakt shortlist van 6 bureaus bekend

De longlist van 15 bureaus is teruggebracht naar een shortlist van 6 bureaus die kans maken op de prijs.
Wie mag zich straks de San New Kid on the Block noemen?
Wie mag zich straks de San New Kid on the Block noemen?

De San Accent maakt na een longlist van vijftien bureaus de shortlist van zes kandidaten bekend. Het gaat hier om 'de nieuwe generatie bureaus'. De volgende bureaus zijn genomineerd.

related partner content for mobile comes here
  • Crocodile Agency
  • Fresk Digital
  • HighFive
  • Pinchhitters
  • Unlike
  • Unmuted

De shortlist is tot stand gekomen na een jurymiddag op maandag 27 maart bij initiatiefnemer B&BA in Vreeland. 

De zes bureaus zullen zich op 25 april aanstaande presenteren aan de hoofdjury van de vakprijs. Ze kunnen in de voorbereiding hierbij gebruikmaken van een coach. Op 25 april wordt bekend welke drie bureaus doorgaan als finalist, de uiteindelijke winnaar wordt bekendgemaakt tijdens de uitreiking van de San Accenten op donderdag 25 mei in Hilversum. 

De hoofdjury onder leiding van de onafhankelijke juryvoorzitter Guda van Noort (UvA) bestaat uit:

  • Winnaar voorgaand jaar: Alewijn Dekker (New Era Consultancy)
  • Externe deskundigen: Fred Moolhuijsen (B&BA) en Nathalie Peters (Morgenfrisk)
  • Vakmedia: Nicolette Hulsebos (Fonk)
  • San bestuursleden: Joost Vossen (Elsevier) en Marieke Jansen-Rentmeester (FrieslandCampina)
  • Bureaus: Liam Tjoa (GoSpooky) en Jeroen van Eck (Joe Public)
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in