Overslaan en naar de inhoud gaan

RTL-journalist Merijn Doggen stapt over naar PR-bureau Glasnost

Als content-director gaat Doggen de videoproductie-tak van Glasnost professionaliseren.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Pr-bureau Glasnost heeft tv-presentator en journalist  Merijn Doggen aangetrokken van RTL. Doggen werkte 13 jaar voor de zender voor onder andere Editie NL, RTL Boulevard, RTL Z en RTL Nieuws. De laatste jaren was hij één van de gezichten van techplatform Bright zowel op tv als op het succesvolle Youtube-kanaal. Tegelijk was hij verantwoordelijk voor de videoredactie, branded concepten en betrokken bij events als Bright Day.

related partner content for mobile comes here

Als content-director gaat Doggen de videoproductie-tak van Glasnost professionaliseren, ook  wordt zijn kennis als journalist ingezet voor bijvoorbeeld mediatrainingen en strategisch advies voor klanten.

Wouter Glaser, oprichter van Glasnost, hoopt met Doggen betere aansluiting te kunnen vinden met de  doelgroepen. 'Niet alleen in influencer-marketing, maar vooral ook in redactionele journalistieke producties.' 

Merijn Doggen begint bij Glasnost op de nieuwe locatie aan de Valschermkade, die in maart wordt geopend.

De laatste video van Doggen voor Bright

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in