Overslaan en naar de inhoud gaan

Overheidscampagne waarschuwt voor storende gadgets

De campagne is zichtbaar in zes grote steden en online en benadrukt het belang van een CE-markering voor consumentenapparatuur.
Agentschap Telecom
© Afbeelding: La Compagnie
Agentschap Telecom
© Afbeelding: La Compagnie

Een publiekscampagne benadrukt het belang van een CE-markering voor consumentenapparatuur. Zo'n markering maakt duidelijk dat een slimme deurbel, beveiligingscamera of andere gadget aan de Europese eisen voldoet rondom draadloze communicatie. Gadgets zonder CE-markering kunnen vaker frequenties gebruiken die storen met bijvoorbeeld je wifi, die daarom minder stabiel kan werken. 

related partner content for mobile comes here

Het Agentschap Telecom (onderdeel van het Ministerie van Economische Zaken en Klimaat) is opdrachtgever van de campagne.

Outdoor en online

La Compagnie heeft de campagne ontwikkeld en rolde 'm op 21 maart uit. In zes grote steden (Groningen, Amsterdam, Utrecht, Eindhoven en Den Haag) hangen twee weken lang reclameborden. De campagne is ook online zichtbaar. Zo is er een website ontwikkeld die consumenten informeert over het nut van een CE-markering en het juist gebruiken van gadgets die draadloos communiceren. 

Credits:
Concept; La Compagnie
Art Direction; Björn Rubingh
Strategie; Renate Boschma, Gerrit Veerman
Vormgeving en digital; Ilse Graansma, Erik Veenstra
Fotografie; Peter Tahl
Visagie; Barbara Kobus
Verantwoordelijken klantzijde; Marco Hol, Jomima Tuhehay
Account bureauzijde; Gerrit Veerman

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in