Overslaan en naar de inhoud gaan

Omnicom Media Group begint label Hearts & Science

Irene de Vos wordt managing director van het label.
Irene Haven-De Vos
Irene Haven-De Vos

Omnicom Media Group begint het nieuwe label Hearts & Science. Het label is gespecialiseerd in data-gedreven mediaplanning, met de focus op een 'full funnel benadering' rond performance en branding. Irene de Vos wordt managing director van Hearts & Science in Nederland. Ze werkte al bij Omnicom Media Group als head of strategy van OMD.

related partner content for mobile comes here

Omnicom Media Group begon Hearts & Science in 2016 in de Verenigde Staten. Vorig jaar heeft het winnen van de accounts Jaguar Land Rover en Versuni de opening van het bureau in Nederland versneld.

De Vos: 'In het dynamische en steeds complexer wordende marketinglandschap is het essentieel dat teams behendigheid, flexibiliteit en vooruitstrevende strategieën inzetten. Daarom gaan onze specialisten en het gebruik van data het kloppende hart vormen van de klantenteams. Deze specialisten begrijpen het samenspel over alle kanalen en disciplines heen.'

'We zien een duidelijke wens vanuit marketeers om hen te helpen data, tech en strategie bij elkaar te brengen en om te zetten in performance en groei, op zowel merkwaardes als omzet', zegtPatrick Molleman, ceo Omnicom Mediagroup Nederland. 'Hearts & Science heeft wat dat betreft een unieke positionering binnen het medialandschap, ondersteund door de meest innovatieve data en tech stack en de slimste mensen in het vak.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in