Overslaan en naar de inhoud gaan

Miele kiest voor Blauw Gras

De samenwerking is per 1 augustus van start gegaan.
Powerwash op Lowlands
Powerwash op Lowlands
© Miele
Powerwash op Lowlands
Powerwash op Lowlands
© Miele

Miele heeft na een korte pilotfase gekozen voor Blauw Gras, een bureau dat zich specialiseert op het gebied van social content. De komende tijd wordt een nieuwe contentstrategie uitgerold, met bijpassende social-brand-story, identity en creative formats.  

related partner content for mobile comes here

Blauw Gras produceerde de afgelopen tijd al social content voor de activatie voor de Dialog oven en de Miele PowerWash op Lowlands. De structurele samenwerking is per 1 augustus van start gegaan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in