Overslaan en naar de inhoud gaan

Marjolein Jonker neemt leiding Yellow Communications over van oprichter Karin van Geelen

Eigenaar kiest nieuwe rol als strategy consultant en mentor.
Marjolein Jonker (links) en Karin van Geelen
Marjolein Jonker (links) en Karin van Geelen
Marjolein Jonker (links) en Karin van Geelen
Marjolein Jonker (links) en Karin van Geelen

Marjolein Jonker is per 1 februari benoemd tot managing director bij het PR- en communicatiebureau Yellow Communications in Hoofddorp. Karin van Geelen, oprichter en eigenaar, blijft actief binnen het bureau als strategy consultant voor klanten en als mentor voor het team.

related partner content for mobile comes here

Jonker moet Yellow Communications, dat 15 jaar bestaat, verder laten groeien en professionaliseren. Ze werkt sinds 2008 bij het bureau en trad in 2018 als account director toe tot het leiderschapsteam.

Ze wordt bijgestaan door Jeroen Bais als interim operationeel manager. Hij is verbonden aan de Next Step Factory, waar hij ondernemers ondersteunt met het versnellen van hun organisatie, en is als coach al langer betrokken bij Yellow Communications

Van Geelen gaat naast haar  advies- en mentorfunctie ook buiten Yellow aan de slag als zogeheten ‘life planner’, strategisch adviseur en sparringpartner voor kleine ondernemers. Ze noemt het ‘een bewuste keuze voor de dingen waar ik de meeste energie van krijg: mensen adviseren en begeleiden’.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in