Overslaan en naar de inhoud gaan

Wilfred Mons, Jan Willem Verzeilberg en Kitty Lakeman versterken content en sales NRC

Mons en Verzeilberg keren terug op oude nest, Lakeman werkte hiervoor bij branded-contentmagazine van Jumbo.
NRC c
NRC c

Door sterke groei bij zijn commerciële contentlabel NRC XTR heeft NRC de commerciële afdeling versterkt met branded-contentdirector Wilfred Mons, accountdirector Jan Willem Verzeilberg en contentmanager Kitty Lakeman (vlnr op foto boven).

related partner content for mobile comes here

Wilfred Mons keert terug bij NRC om branded content director te worden. Hij stond zelf aan de wieg van label NRC XTR, maar verliet het bedrijf om een andere droom te realiseren met het ontwikkelen van onroerend goed.

Jan Willem Verzeilberg is als accountdirector verantwoordelijk voor de commerciële relatie met de contentlabels bij de mediabureaus. Ook heeft hij de verantwoordelijkheid voor een aantal grote adverteerders. Ook hij keert terug bij NRC. In de periode november 2013 tot november 2018 was hij al actief op de salesafdeling. Daarna was hij een jaar actief voor FD Mediagroep.

Kitty Lakeman heeft veel ervaring als redacteur. Eerst bij tv, zoals (de 5 Uur Show en Ook dat nog), later bij diverse magazinetitels (Mikro Gids, Vriendin). Recent werkte ze voor ‘Hallo Jumbo’, het branded-contentmagazine van Jumbo.


 

Volgens Madelon Fortuin, commercieel-directeur NRC, hebben de drie aanwinsten veel kennis, kunde en ervaring op hun eigen vakgebied. 'Zij doen recht aan de kernwaarden van NRC zoals deskundigheid, betrouwbaarheid en integriteit.' 

Fortuin zegt het leuk te vinden dat twee van deze drie na wat omzwervingen buiten NRC 'toch heel graag juist bij ons willen werken'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in