Overslaan en naar de inhoud gaan

Achtkoppig managementteam Ad Alliance

Barry Doodeman weg, Klaartje Kuypers blijft nog halfjaar.
Ad alliance
© RTL
Ad alliance
© RTL

Ad Alliance, het nieuwe salesbedrijf van RTL, Adfactor, BrandDeli en Triade Media dat eind oktober werd aangekondigd, presenteert een achtkoppig managementteam, onder wie ceo Ton Rozestraten die namens de organisatie plaatsneemt in de board van RTL.

De anderen zijn: 
Anna-Maria Vujinovic, verantwoordelijk voor sales (Ze neemt het strategische relatiebeheer in de breedste zin voor haar rekening).

Marco Gijsen
 leidt het Creative Strategy Label. Dat bedenkt, produceert en adviseert de klant over passende campagnes, commerciële proposities en innovatieve contentstrategieën.

Carla der Kinderen
Marketing, Intelligence & Operationshet kenniscentrum van Ad Alliance.

related partner content for mobile comes here

Gijs van Beek leidt Partnership Management & Innovation. Hij zorgt met zijn team voor de ontwikkeling van huidige en innovatieve producten en processen en beheert de relatie met partners.

Chris van Wijnen 
is verantwoordelijk voor Product. Zijn team focust zich op continu productontwikkeling rondom het salesportfolio en het technische ecosysteem dat onder het salesproces ligt.

Pieter Bos 
(Head of Twitter Client Solutions NL) en Wouter van der Kamp (Managing Director Adfactor/Ad Alliance locatie Den Haag) treden beiden ook toe tot het managementteam.

Doodeman en Kuypers

Rozestraten bevestigt aan Adformatie dat directeur Verkoop Spot & Digital bij RTL Barry Doodeman weg is. Hij had een lange carrière in de sales bij RTL (sinds 1999). Klaartje Kuypers - die COO was van BrandDeli - blijft tot en met halverwege het jaar en 'gaat dan een andere uitdaging aan', zegt Rozestraten. 

Rozestraten gaat verder: 'Met deze benoemingen is Ad Alliance klaar om creativiteit en innovatie optimaal te faciliteren. Deze sterke combinatie van verschillende achtergronden en disciplines levert een scherpe klantfocus en een wendbare organisatie die klanten het grootste bereik van de hoogste kwaliteit biedt.'

De oprichting van Ad Alliance moet het antwoord zijn op de behoefte van klanten om aan de voorkant één contactpersoon te hebben en aan de achterkant toegang te krijgen tot een veelheid aan mogelijkheden op tv, online en social. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in