Overslaan en naar de inhoud gaan

Dentsu verlegt focus naar 'modern creativity' en presenteert Dentsu Creative

Doel is om creativiteit in het hele bedrijf 'te verenigen en versnellen'. Hiermee verdwijnt ook de bureaunaam DentsuAchtung.
Fred Levron en Wendy Clark van Dentsu Creative
Fred Levron en Wendy Clark
Fred Levron en Wendy Clark van Dentsu Creative
Fred Levron en Wendy Clark

Dentsu, van origine een medianetwerk, presenteert een nieuw wereldwijd creatief netwerk waarin het zijn creatieve bureaus verenigt. De lancering maakt deel uit van een bredere strategie waarin creativiteit centraal staat. Met de propositie 'Modern creativity' moet creativiteit in het hele bedrijf worden versneld. 

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in