Overslaan en naar de inhoud gaan

Adeptiv en Springbok bundelen krachten

Met de strategische fit willen de bedrijven het groeipotentieel realiseren.
Op de foto v.l.n.r.: Pieter Meijer (Chief Strategy Officer Adeptiv), Valérie Herbert (Chief Finance Officer Springbok), Kim Verhaeghen…
Op de foto v.l.n.r.: Pieter Meijer (Chief Strategy Officer Adeptiv), Valérie Herbert (Chief Finance Officer Springbok), Kim Verhaeghen…
Op de foto v.l.n.r.: Pieter Meijer (Chief Strategy Officer Adeptiv), Valérie Herbert (Chief Finance Officer Springbok), Kim Verhaeghen…
Op de foto v.l.n.r.: Pieter Meijer (Chief Strategy Officer Adeptiv), Valérie Herbert (Chief Finance Officer Springbok), Kim Verhaeghen…

De Nederlandse customer journey marketinggroep Adeptiv en zijn Belgische tegenhanger Springbok gaan samen verder. Met het samengaan ontstaat een ‌internationale organisatie van 280 medewerkers sterk waardoor het een van‌ ‌de‌ ‌grootste‌ ‌digitale‌-marketingspelers‌ wordt ‌in‌ ‌de‌ ‌Benelux.‌ ‌ 

related partner content for mobile comes here

Adeptiv x Springbok Agency 2020

PostNL geeft Adeptiv groeivrijheid

Adeptiv, het overkoepelende merk boven de labels Searchresult, Yourzine, Kernel en Uptmz, is werkt voor opdrachtgevers als T-Mobile, Albert Heijn, Manutan, Vattenfall, Dille & Kamille, Rituals, KIA en de Efteling. Adeptiv zegt dat de labels Yourzine en Searchresult al jaren de Emerce100 lijsten aanvoeren. Adeptiv, tot voor kort nog een dochterbedrijf van PostNL, legt uit dat het zelfstandig is verder gegaan en nu het groeipotentieel wil realiseren met de strategische fit met Springbok. Volgens Adeptiv wilde het Post- en pakkettenbedrijf zich meer toeleggen op de kernactiviteiten als logistieke dienstverlener. 

Inspringen op veranderingen

Sabine Bijleveld, ceo van Adeptiv: ‘De ondernemende mentaliteit, de cultuur en eenzelfde visie op de markt maken Springbok voor ons de ideale partner. Met elkaar stellen we marketeers in staat om meer controle te hebben en om nog sneller in te springen op digitaal gedreven veranderingen.’ 

Kim Verhaeghen, managing partner van Springbok: ‘De managementteams van Springbok en Adeptiv vonden elkaar in de overtuiging dat data en een optimale klantenervaring steeds belangrijker worden. En de digitale transformatie die wereldwijd gaande is, bevestigt dat. Onze krachtenbundeling brengt de juiste expertise samen voor de doordachte digitale oplossingen die onze klanten vandaag en morgen nodig hebben.’

Nieuwe groep

Door ‌het samengaan van Springbok en Adeptiv ontstaat‌ een serieuze ‌marketing ‌in de Benelux. Pieter Meijer, cso van Adeptiv, kijkt alvast vooruit: ‘We vullen elkaar fantastisch aan. Samen bieden we geïntegreerde diensten, technology based en human driven, in goed Nederlands. En dat levert onze klanten meer tijd, meer resultaat en meer inzicht op.’ 

De huidige directieleden van Adeptiv worden aandeelhouders in de nieuwe groep.

Lees ook: Pieter Meijer versterkt directie Adeptiv  

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Eriwn Hendriks

Fantastisch nieuws! ??

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in