Na ruim 35 jaar verdwijnt de bureaunaam 'Trefpunt' voorgoed uit het sportmarketingadvieslandschap. De bureaunaam Trefpunt werd in 2013 veranderd in Trefpunt-PRISM en dat was een voorbode voor het volledig verdwijnen van de naam.
Trefpunt werd in 1978 opgericht door Frank van den Wall Bake. Hij verkocht het bureau in 2000 aan Young & Rubicam Nederland en aan de toenmalige directie Henri van der Aat en Arjen Rahusen. Vanaf 2013 ging Trefpunt samenwerken met het Britse PRISM, dat net als Young & Rubicam deel uitmaakt van het wereldwijde marketingcommunicatieconglomeraat WPP. De bedoeling van de samenwerking was om Trefpunt een internationaler netwerk te bezorgen.
PRISM zegt nu in een toelichting dat deze transitie het bureau een meer internationale uitstraling geeft. PRISM: 'Dat zien we ook terug in het werk.' Het bureau nieuwe stijl meldt als eerste succes het winnen van het Mazda Motor Europe Account.
De directie van PRISM Amsterdam wordt gevormd door Annemarie Pompen en Jordy Halapiry. Zij werden aangesteld in september vorig jaar als leden van het managementteam van Trefpunt-PRISM, volgend op het vertrek van managing director Richard Denton.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!