Bij Setapp is het de bedoeling dat de gebruiker een abonnement afsluit waarmee onbepert toegang wordt verleend tot de beste 60 apps voor Mac. De App Store biedt vele apps aan die na downloaden vol zitten met advertenties en upgrades. Met Setapp is dat dus verleden tijd. Hierdoor hoeft de gebruiker niet veel tijd te besteden aan het zoeken van bruikbare apps, omdat de gebruiker met Setapp een ‘shortcut’ in handen heeft. Deze ‘shortcut’ komt ook naar voren in de campagne.
(Tekst gaat verder onder video's)
‘Setapp benaderde ons toen ze nog vol in ontwikkeling zaten met de nieuwe service’, zegt Rob Zuurbier, managing director van SuperHeroes New York. ‘Als digital-first bureau profiteerden we meteen zelf al van de selectie van Mac-apps. Setapp paste dus perfect bij ons bureau.’ Voor deze campagne zijn verschillende materialen ontwikkeld, zoals bumpers, social posts, filmpjes van 30 seconden en een demonstratiefilm van het product. Hieronder zijn nog enkele voorbeelden te bekijken van het campagnemateriaal.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!