‘Wij zijn de vierde speler in de markt qua grootte, maar hebben nog niet de bekendheid die hoort bij deze positie’, zegt Jorrit Pijlman, formulemanager van energiedirect.nl. ‘Met deze campagne willen we uitleggen wie wij zijn en waarom wij kiezen voor een lekker directe aanpak. Wij vragen ons continu af of het ook ‘eenvoudiger’ kan voor onze klanten. De kracht van de samenwerking met PSV hebben we daarin als uitgangspunt genomen.’
Volgens Norberth Korsmit, partner Triple Double, verbindt de mentaliteit beide merken met elkaar en dat is vertaald naar een reclame-idee. ‘De associaties rond het merk energiedirect.nl moeten worden gebouwd op een slimme combinatie van helder taalgebruik en emotionele beelden. Pure emoties vanuit de sport (spelers en fans) of mensen (klanten).’
Credits
Opdrachtgever: Energiedirect.nl
Verantwoordelijk bij klant: Jorrit Pijlman, Karin Sijbring, Evelien Ollongren en Ingrid Nagtzaam.
Bureau: Triple Double
Creatie: Norberth Korsmit, Derek van der Vlugt
Account: Pieter Kuijpers, Mathijs Nijkamp
Productiemaatschappij: Czar Jr.
Regisseur: Boris Booij, Czar Jr.
Producer: Roos Blank, Czar Jr.
DOP: Stephan Polman, Emo Weemhoff
Editor: Tomas Kamphuis
Sound: Melcher Meirmans, REC Sound
Post Production: The Compound
Grading: Tim van Paassen, The Compound
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!