Dat gebeurde tijdens de onlangs gehouden Algemene Ledenvergadering. Hiermee telt het bestuur voortaan acht leden die gezamenlijk verantwoordelijk zijn voor het beleid en de strategie van het PvKO om organisaties te stimuleren om klantgerichter te worden en bij te dragen aan een klantgerichter Nederland. Platform voor Klantgericht Ondernemen is een vereniging waarin partijen en professionals samenkomen die belang hebben bij het delen van kennis en ervaring op het gebied van Customer Relationship Management (CRM) en Klantgericht Ondernemen.
Pieter de Rooij is docent/onderzoeker marketing en CRM aan NHTV Internationale Hogeschool Breda. Als bestuurslid gaat hij een rol spelen om de brug te slaan tussen het HBO-onderwijs en de praktijkwereld van klantgericht ondernemen. Ton Timmermans, was marketing directeur bij De Friesland Zorgverzekeraar en een paar jaar later bij de Friesland Bank Hij krijgt het kerndomein Onderzoeken in zijn portefeuille. Linda van Zomeren is directeur zakelijke markt bij PostNL, verantwoordelijk voor de marketing en sales. Van Zomeren gaat als bestuurslid een bijdrage leveren aan de benchmark om aantoonbaar te kunnen meten wat een klantgerichte onderneming is. In een Youtube-video stellen de nieuwe bestuursleden zich voor.
René de Zoete, voorzitter van het PvKO: “Linda, Pieter en Ton kennen de worsteling die ondernemend Nederland heeft om de klant in alle geledingen van de organisatie continu centraal te stellen. Met hun kennis, ervaring en netwerk vanuit verschillende branches zie ik hen als een aanwinst voor het bestuur.”
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!