Pepsi MAX lanceert nieuwe wereldwijde campagne Genius

In Drone Football beleeft een groep vrienden ‘de voetbalnacht van hun leven’

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Pepsi MAX heeft een campagnefilm ‘Drone Football’ wereldwijd via het web en social media gelanceerd met als belangrijkste boodschap: ‘geef een onverwachte twist aan iets gewoons en creëer een geniale ervaring’. Genius is een digitale, op social media & content gefocuste campagne in combinatie met verschillende activaties om het Genius concept tot leven te brengen.

Barcelona
Pepsi trapt de campagne af met ‘Drone Football’ waarin een groep vrienden de voetbalnacht van hun leven beleeft dankzij de Pepsi MAX Genius twist. Wat lijkt op een gewoon potje voetbal krijgt al snel een verrassende wending dankzij een drone die onverwacht een unieke bal dropt. Daarna ontstaat een lichtspektakel met LED-lichttechnologie die het voetbalveld zo verlicht dat je elke beweging van de bal en spelers vanuit een uniek oogpunt te zien krijgt. De drone fungeert zelfs als scheidsrechter.




Regisseur Scott Lyon filmde het verhaal zowel met drones als met vaste camera’s waardoor de kijker het spel vanuit alle mogelijke standpunten kan volgen. De korte film werd real-time opgenomen in Barcelona met een groepje lokale voetballers.

Naast aanwezigheid op festivals in Nederland en Europa, is Pepsi MAX via een samplingcampagne door heel Nederland te proeven. ‘Pepsi MAX is een belangrijk en groeiend merk binnen ons Pepsi-portfolio.’ aldus Kristin Patrick, Senior Vice President en Chief Marketing Officer, PepsiCo Global Beverage Brands. ‘Met de Genius campagne beantwoorden we aan de leefwereld van de Pepsi fans, die wanneer er iets onverwachts gebeurt, nog spannender wordt.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie