In een online campagne van N=5 voor de Mercedes Vito Edition bestelwagen, kunnen hardwerkende ondernemers een korting tot € 9.000 veilig stellen door hun hand te laten scannen door de webcam.
De scan stelt vast of er voldoende eelt en kloven op de hand zitten. Harder gewerkt? Meer korting.
N=5: 'Na jaren van hard werken hebben alle aannemers, schilders, monteurs, loodgieters, tuinmannen, etc. wel eens voordeel verdiend. Daarvoor moeten ze wel kunnen aantonen dat ze echt hard gewerkt hebben. Hiervoor kunnen ze online hun hand laten scannen. Al die bloedblaren, eeltplekken en dikke duimen zijn nu goed voor 17” licht metalen velgen, unieke 5-traps volautomaat, metallic lak, parktronic (parkeersensoren voor en achter), bi-xenonverlichting met LED-dagrijverlichting en vele andere extra accesoires op de Mercedes-Benz Vito Edition. Oftewel zwaar verdiend voordeel dat kan oplopen tot wel € 9.000,-.
De handscan is hier uit te proberen. Bij een computer zonder webcam wordt de hoogte van de korting bepaald aan de hand van de antwoorden op een aantal vragen.
Credits
Opdrachtgever: Mercedes-Benz bedrijfswagens
Verantwoordelijk bij klant: Mark Horsten, Lisette van Zuidam
Bureau: N=5
Concept: Ed van Bennekom, Jasper Diks
Art Director: Ed van Bennekom, Olaf van der Geld (CD)
Copywriter: Jasper Diks, Alexander Zwart
Account: Judith Lavalette, Nadine Marcar
Strategie: Marc Pieterse, Mijntje Cuypers
Design: Marcel Berghuis
Design & Development: MediaMonks, IM3D
Producers: Michiel de Vos (online), Barbara Leusink (online), Guy van der Hoop
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!