Onderdeel van het evenement vormt de lancering van de nieuwe Creatie, met de Amerikaanse fotograaf / regisseur Paul D. Scott als gasthoofdredacteur, Adobe als partner en Bert Hagendoorn als host. Het gezamenlijke doel: creativiteit aanjagen.
Het complete nummer van Creatie staat in het teken van Killed Ideas & Hidden Gems.
Het wil ideeën die om een of andere reden het levenslicht nooit hebben gezien een podium bieden – waarvan Scott er in het magazine meerdere tot leven heeft gebracht.
Daarnaast wordt antwoord gegeven op de vraag hoe je ideeën – tegen alle verwachtingen in – kunt laten vliegen.
Na de lancering spreken onder anderen Mark van der Heijden (The Backpacker Intern), Bart Heideman (Dog and Pony) en Philip Brink & Hugo van Woerden van this that + the other over hun ‘verborgen parels’.
Naast de lancering van de nieuwe Creatie wordt tijdens dit event ook de Adobe Creative Cloud 2015 ge-released in Nederland. Adobe evangelisten Rufus Deuchler en Michaël Chaize zullen je in hoog tempo alle Hidden Gems in de nieuwe release laten zien.
Ook wordt er een Behance Portfolio Review georganiseerd waarvoor je jezelf via de website eveneens kunt registreren. Met de experts: Maud Klarenbeek (Wieden+Kennedy), Sanne Braam (FCB / McCann), Vincent Lammers (The Ambassadors), Barry Schwarz (Addikt), Daniel Sytsma (Achtung!) en Harald Dunnink (Momkai).
Een dood idee is geen dood idee, maar vol is wel vol. Registreer je dus snel! Het evenement begint om 15 uur.
Fotocredit: Paul D. Scott - Making of Creatie
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!