Koffiedik kijken: hoe bedrijven inhaken op Wereldkoffiedag

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Vandaag vliegen de inhakers ons weer om de oren. Het is namelijk ! Wij zetten de meest opvallende inhakers van bedrijven voor je op een rij.

 

1. Hema bedacht deze sterke inhaker

2. Sky Radio kwam met deze grap

Maar die grap kennen we al. (genomineerd voor een De Beste Social Media Award 2015)

3. Douwe Egberts heeft natuurlijk wel wat met Wereldkoffiedag en bedacht een actie:

Met resultaat!

4. Ze zijn echter niet de enige die met een koffie-actie op de proppen komen, zo ook de Belgische Spoorwegen:

5. Sony Xperia scoort met deze visuele post:

Van der Valk is ook creatief met beeld:

6. Het Rijksmuseum haakt mooi historisch in:

 

7. Mickey Mouse moest even wakker worden vanmorgen

8. En Dagobert Duck drinkt liever thee, om een logische reden:

9. Tja, Red Bull heeft tenslotte natuurlijk ook niet zoveel met koffie...

 

 

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op . Het artikel van deze week werd geschreven door Diederik Broekhuizen.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie