Sommige merken weten van de meest saaie producten toch nog opvallende posts te maken, zo ook Lidl Nederland. Waar de een misschien alleen een afbeelding van een product plaatst, gaat dit bij Lidl gepaard met scherpe teksten.
1. Lidl zegt waar het op staat.
2. Letterlijk.
3. Ze zijn wel in voor een woordgrapje.
4. En ook gereedschap krijgt een pakkende tekst.
5. Zelfs van een strijkijzer weten ze nog iets leuks te maken.
6. En er wordt ook aan de kinderen gedacht.
7. Maar het is wel meteen duidelijk waar de producten voor zijn.
8. Wat je er mee kunt doen.
9. En hoe lekker het resultaat zal zijn.
10. En naast alle woordgrapjes, weten ze ook nog eens te verrassen met video's zoals deze.
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op de Beste Social Media. Dit artikel werd geschreven door Dirkje Schobben.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!