Drie leden in elke deeljury, en één lid in de hoofdjury, dat is het aandeel marketeers (13 van de 34) in de Effie-jury van 2017, die vandaag bekend is gemaakt door de organisatie. Per deeljury zijn dat:
Jury Maatschappelijke Campagnes
Birgit Blomberg - Unilever
Christine Swart - Women Inc (nieuw in de Effie-jury
Jolanda Ravenek – Eneco (nieuw in de Effie-jury)
Jury Merkcampagnes
Ana Henriques – Heineken (nieuw in de jury)
Dorkas Koenen – Rabobank
Randy van Essen - T-Mobile
Jury Gedragscampagnes – Lang
Brieke Hillen - Wessanen
Marie Monique van der Salm - Klaverblad Verzekeringen (nieuw in de jury)
Willem Jan Lems - Bol.com
Jury Gedragscampagnes - Kort
Louise Meijer - ING
Nicole Freid - Hak
Valerie van Willigen - Nestlé
Hoofdjury
Tex Gunning - LeasePlan Corporation (Hoofdjuryvoorzitter)
Afgaande op de samenstelling van marketeers in de Effie-jury, kent het werkveld van marketing geen issues met de emancipatie van vrouwen. Negen van de dertien juryleden zijn vrouw.
De volledige jury vindt u hier.
Insturen voor de Effie Awards kan dit jaar tot 8 september, de eerste deadline is op 7 juli.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!