"Kan je een restschuld meefinancieren?”, “Hoe zit het met verbouwen bij onderwaarde?”, volgens Aegon leven er steeds meer vragen op de woonmarkt.
They ontwikkelde daarom voor Aegon een wooncampagne waarin alles draait om actuele woonvragen. In lijn met de missie van Aegon: mensen financieel bewust te maken, zodat ze zelf bewuste keuzes kunnen maken voor hun financiële toekomst.
Centraal staat aegon.nl/wonen, ontwikkeld in samenwerking met Momkai, waar antwoord wordt gegeven op klantvragen.
Met verschillende TV commercials en een online campagne (ontwikkeld met Brandwebbing), wordt de site aangejaagd.
Credits:
Bureau: THEY
Creatie: THEY
Verantwoordelijk bij Aegon: Debora de Laaf, Esther Oostrom, Holger Bakker
Prod. Maatschappij: THEY
Regie: Sander Bakker & Mark Bakker
D.O.P.: Mark Bakker
RTV: Jochem Veen
Editor: Peter van Houten
Geluid: Studio de Keuken
Muziek: Geert van Gaalen (Studio de Keuken)
Post Production: Captcha!
Website: Momkai
Online Strategy: Brandwebbing
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!