Campagne van de dag: Ohra Appcidents

Het inmiddels bekende Ohra-stel verwacht een baby en dat gaat (ook) niet zonder kleerscheuren.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het is  van Joe Public die de OHRA-app onder de aandacht brengt. 

Er gebeuren geen grote ongelukken, maar een serie ongelukjes die via de OHRA-app kunnen worden gemeld. Een foto van de schade en ze kunnen weer door. En dat komt goed uit voor het echtpaar dat in de vier voorgaande tv-commercials van OHRA al het nodige is overkomen. 

;&;

(Voor de oplettende kijker: de bedenkers hebben er ook nog een paarse krokodil in gefietst, ook ooit een creatie van Joe Public-oprichters Houtsma en Oostindie voor Ohra.) 

Credits:

Klant: OHRA

Verantwoordelijk bij klant: Niels Neessen, Brenda Gerritsen-Brouns

Bureau: Joe Public Take-Away Advertising

Strategie: Jeroen van Eck

Creatie: Antoine Houtsma, Bart Oostindie

Account/producer: Denise Willigers

Productie maatschappij: CZAR

Regisseur: Mattias Schut

Producer: Collin Maas, Wikke van der Burg

DOP: Menno Westendorp

Geluid: FC Walvisch

Post produktie: The Ambassadors

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie