Blueprint Media onderdeel van Protein Network

Vanaf heden is Blueprint Media onderdeel geworden van het internationale Protein Network en vertegenwoordigt het dit medianetwerk in Nederland, België en Duitsland. Het Protein Network bereikt maandelijks wereldwijd 150 miljoen influencers via 50 websites op het gebied van muziek, kunst, mode en design.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Met kantoren in Londen, New York, Parijs, Melbourne, Hong Kong, Amsterdam en Berlijn zijn Protein en Blueprint Media nu in staat om klanten wereldwijd te bedienen.

Blueprint Media
Blueprint Media is een bureau dat is gespecialiseerd in content gedreven merkactivatie op het gebied van muziek, kunst, mode, technologie en film en creëert storytelling concepten gericht op influencers. Het Amsterdamse bedrijf is in 2002 opgericht als uitgever van het DJBroadcast mediaplatform. In 2003 werd de merkactivatietak in het leven geroepen. Sindsdien werden concepten gelanceerd voor merken als Red Bull, Vodafone, Jägermeister, K-Swiss, Swatch en Stolichnaya. In 2013 werd in Berlijn een tweede Blueprint Media kantoor geopend.

Protein
Protein is een mediabedrijf en brengt merken als Nike, Intel, Samsung, Range Rover en Burberry in contact met 'influencing'. Het Protein Network bestaat uit 60 websites, verdeeld over muziek-, kunst-, mode- en designkanalen, waaronder Vimeo, Lookbook, The Sartorialist, Resident Advisor, Interview Magazine, We Heart It, Design Boom, DJBroadcast, Thought Catalog, XLR8R and Nylon Mag.

Maandelijks genereren deze websites meer dan anderhalf miljard impressies en bereiken zij 150 miljoen influencers. In Nederland en België staat het netwerk in contact met 2,8 miljoen consumenten in de leeftijd van 18 tot 35 die aan de basis staan van de huidige culturele innovatie.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie