Premium

Alzheimer Nederland komt met eigen 'Zeitgeist 2014'

N=5 lanceert een terugblikvideo op ‘2014’ die laat zien hoe het is om met Alzheimer te leven.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Google blikt elk jaar terug op de afgelopen twaalf maanden met de video ‘Zeitgeist: Year In Review’. N=5 speelt hierop in door in dezelfde stijl een video te maken voor Alzheimer Nederland.

Een paar dagen voor de release van Googles’ video, lanceerde N=5 de video die inmiddels meer dan een half miljoen keer is bekeken, aldus het bureau. De kijker ziet verschillende memorabele momenten, maar de jaartallen zijn door elkaar gehaald. Hierdoor ervaart de kijker waar Alzheimer patiënten dagelijks mee kampen, is het idee.

Credits

Bureau: N=5
Klant: Alzheimer Nederland
Creatief directeur: Lukas van de Ven
Art Director: Ed van Bennekom
Copywriter: Jasper Diks
Strategie: Vincent Seeber
Account: Maurice Gilissen, Nicole Florencio
Interactive director: Jasper Baartmans
Interactive producer: Michiel de Vos
Klant: Jacqueline Stokman
Editor: Dai-we Li

Dit is de 2014 Zeitgeist film van Google:

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie