WOL wijzigt strategie: nadruk op distributienetwerk

World Online kondigt een nieuwe strategie aan die meer rendement moet opleveren uit reclame en e-commerce activiteiten.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Volgens die strategie zal World Online zich concentreren op het opzetten van een pan-Europees distributienetwerk. Daarentegen zal World Online minder de nadruk leggen op eigen content en meer op het samen met anderen ontwikkelen van verticale portals. De investeringen in infrastructuur zullen World Online veranderen van een telecom afhankelijke internet service provider een potentiële leider in de op telefonie gebaseerde breedband serviceverlening, aldus James Kinsella, sinds juni bestuursvoorzitter van World Online.

De strategiewijziging werd vandaag bekend gemaakt tijdens de presentatie van de resultaten van WOL over het tweede kwartaal. Uit de cijfers blijkt een stijging van de inkomsten met 37% en een stijging van het aantal abonnees tot 3,7 miljoen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie