Wat zijn de favoriete merken en bezigheden van de marcomprof?

Wat doet u het liefste in uw vrije tijd? Doe mee aan onze enquête!

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Marketingcommunicatieprofessionals zijn altijd op zoek naar de merkvoorkeuren en het mediagedrag van  consumenten, maar wat kijken, eten, luisteren, lezen en kopen zij zelf eigenlijk het liefst?

Wat zijn hun favoriete merken en tv-programma’s? Hoe vaak kijken ze tv, en gebruiken ze hun mobiel? Waar gaan ze uit, hoe ontspannen ze zich, welke supermarkten en winkels bezoeken ze?

Adfo Groep brengt samen met Blauw Research het mediagedrag en merkenvoorkeur in kaart van de Nederlandse creatieven, marketing-, media- en communicatieprofessionals.

We willen weten waar uw hart sneller van gaat kloppen in uw spaarzame vrije uren. Doet u mee?

De antwoorden (uiteraard behandelen we die anoniem) zullen we analyseren in artikelen voor Adformatie, Tijdschrift voor Marketing en Communicatie.

!

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie