Volt en Guilty People eren Douwe Bob met eigen quiz

De twee bureaus kunnen de quiztool inzetten voor productlanceringen, merkactivaties en bijvoorbeeld interne communicatieprogramma’s.

Douwe Bob maakt zich op voor de finale van het Eurovisie Songfestival aankomende zaterdag. In de aanloop naar het evenement kunnen fans zelf ook ‘douze points’ halen met de . Spelers maken daarmee kans 500 euro aan TUI reischeques winnen, voor bijvoorbeeld tripje naar Songfestival-stad Stockholm.

De quiz is een initiatief van de bureaus Volt uit Amsterdam en Guilty People uit Rotterdam. Samen haken ze in op de finale van het Eurovisie Songfestival met een pop-up quiz over Douwe Bob. De quiz-tool is een gezamenlijk product van deze twee bureaus dat tailor made kan worden ingezet voor productlanceringen, merkactivaties en bijvoorbeeld interne communicatieprogramma’s.

Fans kunnen tot woensdag 18 mei, 17u een poging wagen via . Wanneer alle twaalf vragen goed worden beantwoordt, maak je kans op de reischeques. Mensen kunnen zo vaak meespelen als ze willen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie