Volkskrant vraagt zich in nieuwe commercials af: 'Lees je koppen of lees je de krant?'

De campagne werd ontwikkeld door DDB & Tribal Amsterdam.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

introduceerde vrijdag drie commercials, eerst online, vandaag ook op tv. In de commercials praten mensen in verschillende situaties over koppen die ze gelezen hebben in de krant. &;Wederom ernstige geschillen vakbonden&;, &;Eensgezinde ministers knokken voor mandaat&;, of &;Getergde Franse vrachtwagenchauffeurs blokkeren wegen&;. Probeer daar maar eens een goed gesprek over te voeren.

&;Lees je koppen of lees je de krant?&;, vraagt de krant zich af. &;Meer weten is wel zo leuk.&;

De campagne is vanaf 9 oktober te zien op televisie en online.



Credits
Klant : Volkskrant
Eindverantwoordelijke klant : Leo-Peter van Aerde, Remy Korkuna, Philippe Remarque
Bureau: DDB & Tribal Amsterdam
Productiemaatschappij : In case of Fire
Regisseur : Sven Super
D.O.P. : Joris Bolstra
Producer : Arjan Oosterveer
Editor : Timo @ Martin Heijgelaar

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie