Ook G+J en Born05 sleepten nominaties binnen. LVB scoorde nominaties voor klanten Ziggo, Sanquin, ABN AMRO Mees Pierson, PinkRoccade Local Governement en Sligro.
Er zijn meer dan 100 bureaus uit 21 landen die hebben meegedaan aan deze internationale awards op het gebied van contentmarketing.
Aart Lensink, directeur van LVB Networks: ‘Nederlandse bureaus staan er erg goed op bij internationale jury’s. In het internationale awardseizoen blijken Nederlandse bureaus goed te scoren in de Verenigde Staten, in Duitsland en in Londen. De markt voor contentmarketing wordt steeds internationaler. Formats voor merken zijn internationaal uit te rollen. Vanuit die visie ontwikkelen we contentmarketingstrategieën voor opdrachtgevers. Dat die aanpak leidt tot zoveel nominaties vinden we uiteraard fantastisch. Wat we helemaal gaaf vinden is dat een aantal van de cases al enkele jaren meegaan en zich steeds verder ontwikkelen.’
Op 22 november 2016 maakt de Content Marketing Association de winnaars bekend in Londen.
Alle nominaties staan hier.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!