Ach, dacht ik nog. Ze willen vast niet dat mensen weten waar ze zitten.
Ik begreep het dus niet zo goed, tot dat ik telefoon kreeg van bureau Nykamp Nyboer, dat me volgende week (!) langs wil laten komen om een interview te doen met UPC.
Omdat UPC een hele nieuwe strategie en huisstijl heeft.
Mmmm?.Ik zocht even en vond op de Telegraaf-site vandaag al een bericht.
De Telegraaf: 'Kabelaar UPC is naar eigen zeggen bepaald niet meer het bedrijf van enkele jaren geleden dat bekendstond om slechte dienstverlening en lange wachttijden bij zijn callcenters. "UPC is niet meer wat het geweest is, en dat is volgens onze klanten maar goed ook", zegt directeur Diederik Karsten.'
Volgens Karsten is de afgelopen jaren bij UPC hard gewerkt aan het verbeteren van de dienstverlening, wat tot een stevige stijging van de klanttevredenheid heeft geleid.
'Het kan natuurlijk altijd nog beter. Klanten moeten soms nog een paar minuten aan de telefoon wachten. Maar we lossen hun probleem wel in minstens zeven van de tien gevallen tijdens het eerste telefoontje op.'
Het nieuwe logo moet de omslag markeren. Want UPC is een 'open bedrijf ' geworden, 'dat de digitale wereld voor iedereen toegankelijk wil maken'.
Op de site van UPC is het nu ook bekend gemaakt.
Het nieuwe (boven) en het oude logo:
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!