Uber heeft Coopr geselecteerd als partner voor alle Marketing PR activiteiten. Inmiddels is het bureau al aan de slag gegaan met de eerste activiteiten.
Volgens Jos Govaart, zaten er maar een paar weken tussen het eerste telefoontje en de bekendmaking dat Uber voor Coopr koos. 'Ik weet niet of er een uitgebreide pitch is geweest, volgens mij niet. Maar soms heb je dat, ik wist meteen toen Uber belde dat het wel goed zat. Het gaat ook bij zo'n pitch maar voor de helft om de inhoud. Het gaat er ook om hoe je in de aanloop naar de keuze voor een bureau met een klant omgaat. Ik vergelijk het met een bokswedstrijd. Het gaat niet om die ene klap, maar je deelt - in positieve zin - de hele tijd kleine tikjes uit. Attenties. Wij zijn daar wel goed in, inmiddels. Daarbij komt dat we elkaar indirect kennen. Laat ik het zo zeggen: er zat al een fikse overlap in het netwerk tussen mensen in het pr-team van Uber en het Coopr-team dat voor Uber gaat werken.'
Volgens Govaart gaat zijn bureau zich vooral richt 'op wat ze dan noemen Marketing PR. Corporate zaken doet het team van Uber zelf, al zullen wij wel als sparringpartner optreden.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!