De campagne vraagt aandacht voor kinderen met een spierziekte en roept leeftijdgenootjes op om zelf in actie te komen en geld in te zamelen.
Initiatiefnemers zijn de Zwaluwen Jeugd Actie, de KNVB, het Prinses Beatrix Spierfonds en Spieren voor Spieren.
De aftrap vond plaats bij de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal tussen Ajax en PEC Zwolle. De spelers kwamen het veld op met kinderen op hun rug om zo aandacht te vragen voor kinderen met een spierziekte en voor de actie.
Middelpunt van de campagne is de actiesite jekuntmijnrugop.nl
Credits
Bureau/strategie/creatie: They
Technische realisatie website: Mobilion
Fotografie: Ivo de Bruijn (Benjamin Braddock)
Beeldbewerking: Wieger Poutsma (FISK Imaging)
Media: Online, radio, PR, Print.
Verantwoordelijk bij klant: Jeroen van Aken (Prinses Beatrix Spierfonds), Alexander Nonnekes (Spieren voor Spieren), en Tijs Roozen (KNVB)
Met dank aan: Iker, Ryan, Viggo, Yash, Sebastiaan en Frank de Boer
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!